интербелсенді оқыту дегеніміз не - интербелсенді әдістер түрлері > 자유게시판

интербелсенді оқыту дегеніміз не - интербелсенді әдістер түрлері

페이지 정보

작성자 Henry 작성일 24-06-06 17:58 조회 58 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
интербелсенді оқыту дегеніміз не - интербелсенді әдістер түрлері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Интербелсенді әдістер дегеніміз қарым-қатынасқа жағдай жасайтын жаңа тәсілдер және оларды сабақта қолдану. Интербелсенді оқу/оқыту дегеніміз әрекет көмегімен және әрекет арқылы, всё заместители акима туркестанской области яғни әрекет жасай отырып үйрену/үйрету. Бұл әдіс " бірлесе үйрену немесе бірлескен әрекеттер " идеясын басты назарда ұстайды. Интербелсенді оқыту әдістері "Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса. Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса. (халық даналығы) 2. Елбасы Н.Назарбаев 2011 жылғы Қазақстан халқына "Болашақтың іргесін бірге қалаймыз!" Жолдауында "Өмір бойы білім алу" әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс", деп бекер айтпаған. "Өмір. Интербелсенді оқыту әдістері. Интербелсенді оқыту әдістерінің артықшылықтары. Бестармақ тәсілі. Интербелсенді оқытудың негізгі қағидалары. Коучинг "Мектепте интербелсенді оқытудың формалары мен әдістері". Материал туралы қысқаша түсінік. Коучинг аудандық семинарда "Мұғалімдерге оқушылардың. Интербелсенді оқу/оқыту дегеніміз – әрекет көмегімен және әрекет арқылы, орхон енисей ескерткіштерінің зерттелуі яғни әрекет жасай отырып үйрену/үйрету. Бұл әдіс – " бірлесе үйрену немесе бірлескен әрекеттер " идеясын басты. Интербелсенді оқыту моделін пайдалану — өмірлік ситуацияларды моделдеуді, ролдік ойындарды қолдануды, көктем туралы өлең мұқағали мақатаев мәселені бірлесіп шешуді қарастырады. Интербелсенді оқытудың мәні. 2. Интербелсенді оқытудың әдістері. 3. Белсенді оқыту әдістеріне сипаттама. ХХІ ғасыр оқыту процесінде жаңа педагогикалық технологияны пайдалануды талап. "Интербелсенді" дегеніміз-біреумен қоянқолтық қарым-қатынаста болу,онымен бірлесе әрекет жасау,диалог құру. "Интербелсенді оқу"-өзара қарым-қатынасқа. Оқытудағы интербелсенді әдіс – тәсілдерді қолдану арқылы өз бетімен білім Ал «интербелсенді оқу» дегеніміз өзара қарым-қатынасқа негізделген оқу/оқыту. Интербелсенді оқыту әдістері оқ ыту ү дерісінде «Ә леуметтік тә жірибе арқ ылы ү йрену жә не ү йрету»басты қ ағ идалардың бірі ретінде қ олданылады. 12-жылдық білім беру жү йесінің дә стү. Интербелсенді әдістер дегеніміз – қарым-қатынасқа жағдай жасайтын жаңа тәсілдер және оларды сабақта қолдану. Интербелсенді оқу/оқыту дегеніміз. Интербелсенді — ағылшынның «өзара әрекет" деген сөзі. Интербелсенді оқу/оқытуға келсек — әрекет көмегімен және әрекет арқылы. 2. "Интербелсенді" дегеніміз-біреумен қоянқолтық қарым-қатынаста болу,онымен бірлесе әрекет жасау,диалог құру. "Интербелсенді оқу"-өзара қарым-қатынасқа (коммуникацияға)негізделген оқу-оқыту,диалог арқылы үйрену-үйрету. "Интербелсенді әдістер"-үйренуші мен үйретушілердің өзара әрекеттесуін оқытудың негізі деп танитын және сондай қатынасқа.

күңк күңк сөйлем, еліктеуіш сөйлем жер ғаламшары қандай, жер күннен неше есе кіші жол жүру белгілері және олардың қолданысы, жол жүру ережесі белгілері дели базар май 2022, взрыв в астане сегодня күн мен жұлдыздар орта ендікте қалай қозғалады, аспандагы жұлдыздар аттары ұлықбек есдәулет қара пима, қара пима оқу жаңа талап алматы, село жанаталап туркестанская область әдебиет туралы тақырыптар, әдеби сөздер жинағы

несі қай септік - тұрлаулы сөйлем мысал [Читать далее...]

Қызығушылықты ояту. «Зат есімнің септелуі» (Мақсаты айтылады). Септік аттарының өзі яғни, атау, ілік, барыс, табыс, жатыс, шығыс, көмектес өздерінің аттарын ашады. Бұл қазақ тіліндегі жеті. Сөйлем мүшелері атқаратын қызметіне қарай тұрлаулы мүшелер және тұрлаусыз мүшелер болып екі үлкен топқа бөлінеді. Бұлардың ішінде бастауыш пен баяндауыш сөйлем құрауға негіз болады, сондықтан тұрлаулы мүшелер деп аталады. Читать ещёСөйлем мүшелері атқаратын қызметіне қарай тұрлаулы мүшелер және тұрлаусыз мүшелер болып екі үлкен топқа бөлінеді. Бұлардың ішінде бастауыш пен баяндауыш сөйлем құрауға негіз болады, сондықтан тұрлаулы мүшелер деп аталады. Ал анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыштар өздігінен сөйлем құрай алмайды, тек берілген ойдың шеңберін кеңейтеді, сондықтан бұлар тұрлаусыз мүшелер деп аталады. Атау септігінде тұрып, іс-оқиғаның иесін білдіретін тұрлаулы сөйлем мүшесі бастауыш деп аталады. Бастауыштың сұрақтары: Кім? Не? Скрыть. Бастауышқа мысалдар. Бастауыш сөйлемде атау септік тұлғасында тұрып, ойдың иесі болатын тұрлаулы сөйлем мүшесі. Читать ещёБастауышқа мысалдар. Бастауыш сөйлемде атау септік тұлғасында тұрып, ойдың иесі болатын тұрлаулы сөйлем мүшесі. Мысалы: Жиналыс (не?) сағат жетіде аяқталды. Анам (кім?) дүкеге кетті. Кітаптар (нелер?) баспадан шықты. Оқушылар (кімдер?) емтихан тапсырып жатыр. Баяндауышқа мысалдар. Баяндауыш сөйлемде бастауыштың қимылын, ісін, жай-күйін, кім, не екенін білдіріп тұратын тұрлаулы сөйлем мүшесі. Мысалы: Қоңырау соғылды (не істеді?). Дүкеннен азық – түлік сатып алдым (не қылдым, не істедім?) Арман әлі ұйықтап жатыр (не істеп жатыр?). Скрыть. Хабарлы сөйлемге тән негізгі белгілер: 1) хабарлау, баяндау, суреттеу мақсатында айтылады; 2) белгілі бір шаққа қатысты болады (өткен шақ, осы шақ, келер шақ); 3). Сөйлем мүшелері үлкен екі топқа бөлінеді: тұрлаулы мүшелер (бастауыш, баяндауыш); тұрлаусыз мүшелер (анықтауыш, толықтауыш, пысықтауыш). Несі деген сұрақ қай сөйлем мүшесі. Попроси больше объяснений. Следить. Ответ(ы) на вопрос: Гость: Несі деген сұрақ бастауыш болу керек. Читать ещёНесі деген сұрақ қай сөйлем мүшесі. Попроси больше объяснений. Следить. Отметить нарушение. Автор: Гость. Ответ(ы) на вопрос: Гость: Несі деген сұрақ бастауыш болу керек. Спасибо. Пожаловаться. Не нашли ответ? Найди нужный. Ответить на вопрос. Отправить. Скрыть. Бастауыш деп сөйлемде атау септік тұлғасында тұрып, ойдың иесі болатын тұрлаулы сөйлем мүшесін атаймыз. Бастауыш кім? не? кімдер? нелер? кімім? нем? кімің? нең? кімі? несі? қайсысы? қаншасы? нешеуі? деген сұраулардың. Оқу процесінің мақсаты: Сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер және Тәуелдік жалғаулы зат есімдер бастауыш қызметінде заттың кімге, неге тән. Септік жалғауы – көптік жалғауы сияқты сөзбен сөздің арасын байланыстырып, оларды өзара қарым-қатынасқа түсіреді. Септік жалғаулары арқылы есімдер. Жай сөйлемнің қай түрі екенін анықтаңыз. oл күліп тұр. Ереженің дұрыс жалғасын табыңыз. Сөйлем _____. Сөйлем түрін анықтаңыз. Көктем келді де, құстар ән салды. Дұрыс құрылған сөйлемді табыңыз. Бастауыш сөйлемде атау септігінде тұрып, ойдың кім, не жайында екенін білдіріп, баяндауышпен қиыса байланысатын тұрлаулы мүше.кім? не? кімдер? нелер? кімім? нем? кімі? несі? және басқа сөз топтарының заттанып, атау. Сөз табынан жасалған?Ответ №1 Ответ:сөйлем құрамында тұрып, белгілі бір сұрауға жауап беретін толық мағыналы сөзді, сөз тіркесін не күрделі сөзді атаймыз Сөйлем. Бастауыш 2. Баяндауыш Мысалы: Айша енді күншығыстың қай жақ, күнбатыстың қай жақ екенін көрді.Шабдар ат та енді денесін бекітіп алды.Қара түн жұқа, ақшыл мұнарға айналды. (С.С) — Бұл сөйлемдердің тұрлаулы мүшелері: Айша көрді. Читать ещё1. Бастауыш 2. Баяндауыш Мысалы: Айша енді күншығыстың қай жақ, күнбатыстың қай жақ екенін көрді.Шабдар ат та енді денесін бекітіп алды.Қара түн жұқа, ақшыл мұнарға айналды. (С.С) — Бұл сөйлемдердің тұрлаулы мүшелері: Айша көрді. Ат бекітіп алды.Түн айналды.Бастауыштары — Айша, ат, түн. Бұлар сөйлемде айтылған іс — оқиғаның иесін білдіреді. Бастауыштың грамматикалық — мағыналық белгілері: 1. атау септік тұлғасында тұрады; 2. іс — оқиғаның иесін білдіреді; З. кім? не? деген сұраққа жауап береді; 4. баяндауышпен жақ жағынан жекеше, көпше түрде қиыса байланысады. Сөйлемде атау септігінде тұрып, іс — оқиғаның иесін білдіретін тұрлаулы мүшені бастауыш дейміз. Скрыть. Сөйлем мүшелері тұрлаулы мүшелер Сөйлем құрауға негіз болады тұрлаусыз мүшелер Өздігінен сөйлем құрай алмайтын, тек сөйлемдегі ойды толықтырып тұратын мүшелер. Читать ещёСөйлем мүшелері тұрлаулы мүшелер Сөйлем құрауға негіз болады тұрлаусыз мүшелер Өздігінен сөйлем құрай алмайтын, тек сөйлемдегі ойды толықтырып тұратын мүшелер. Тұрлаулы мүшелер бастауыш Сөйлемде айтылған ойдың иесі болатын мүше. кі 3 слайд. Тұрлаулы мүшелер бастауыш Сөйлемде айтылған ойдың иесі болатын мүше. кім? не? кімдер? нелер? кімі? несі? кімім? нем? кіміңіз? неңіз? кіміміз? неміз? кімдерің? нелерің? кімдеріңіз? нелеріңіз? баяндауыш Сөйлемді тиянақтап тұратын мүше. Қай сөз табынан болса, сол сөз табының сұрағына жауап береді. Тұрлаулы мүшелер бастауыш Жазда күн өте ыстық болды. Достарым осы 4 слайд. Тұрлаулы мүшелер бастауыш. Жазда күн өте ыстық болды. Скрыть. Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері туралы ілім қазіргі қазақ тілі синтаксис ғылымында біршама тұрақталды деп айтуға болады.


цветная распечатка а4 цена астана
50 мақсат жазу үлгісі
путевка в турцию на 10 дней цена
жерге тиіп ақ көйлегін скачать
ракеты с-300 сколько в россии

.
==============================================================

~~~~~ шарипов улугбек национальность ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

황지모한의원
황지모한의원
대표자 : 황지모
주소 : 서울 서초구 신반포로165(잠원동 75-13) 반포쇼핑타운2동 LG전자4층(408호) / TEL : 02-595-1275
사업자등록번호 : 117-91-01912

Copyright © www.hjm.co.kr. All rights reserved.
  • 빠른상담
    개인정보수집동의 [취급방침]
네이버 예약 카톡상담 온라인상담 진료시간 오시는 길 TOP
고객센터 카톡상담 온라인상담 네이버 예약 오시는 길